ما فقط یک تخصص داریم
تعمیـــرات و رویه کوبی انواع مبل 

 

میخوام نمونه کارها رو ببینیم

بازدید رایگان

بازدید و مشاوره  مجموعه تعمیرات مبل بهنام در سراسر تهران بزرگ بصورت رایگان انجام می پذیرد، همچنین شما می توانید با ارسال عکس مبل و سرویس خود از مشاوره و حدود هزیته نوسازی مبل مطلع شوید 

بازدید لحظه ای

تمامی مراحل تعمیرات مبل و رویه کوبی مبلمان ها قابل بازدید لحظه ای می باشد ، مجموعه مبل بهنام این امکان را فراهم کرده تا هر زمان از ساعات کاری پذیرای شما برای بازدید از روند کار باشیم

حمل نقل رایگان مبل

مجموعه مبل بهنام با در اختیار داشتن خودرو متعلق به مجموعه کلبه مراحل بارگیری از درب منزل و تحویل به درب منزل را برای مشتریان خود در مناطق ۲۲ گانه تهران بصورت رایگان انجام میدهد

تغییر رنگ مبل  | قیمت تغییر رنگ مبل  | سفارش تغییر رنگ مبل

یکی از نکات موثر و قابل توجه در تعمیرات و بازسازی مبلمان رنگ کاری مبل است که تاثیر به سزایی در پایان بازسازی مبلمان دارد.
محاسبه قیمت رنگ کاری مبل هم مانند روی کوبی آن به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به مواردی از آنها اشاره می‌کنیم.
اول اینکه رنگ قبلی مبل نیاز به تراشیدن دارد یا خیر که این مورد مهمترین علت در تغییر قیمت رنگ مبل میشود.
دومین مورد نوع مدل مبل می باشد.
که این امر هم به جهت منبت کاری و یا ساده بودن چوب مبل دارای اهمیت بسزایی در تعیین قیمت مبل می باشد.
رنگ کاری مبل و صنایع چوبی تعمیری معمولاً به سه روش انجام می شود.

روش اول: همرنگ پلی استر

در این روش که کم هزینه ترین روش برای رنگ کاری صنایع چوبی تعمیری می باشد در صورتی قابل قبول است که چوب مبل یا هر وسیله چوبی آسیب جدی ندیده باشد و فقط بخواهیم رنگ قبلی مبل را دوباره تمدید کنیم که به این صورت انجام می شود: در مرحله اول سمباده کاری مرحله دوم سیلر و مرحله سوم همرنگ و مرحله چهارم پلی استر که همان محافظ رنگ می باشد انجام می شود که اغلب از رنگ قبلی تیره تر خواهد شد.

روش دوم: تغییر رنگ پوششی

در این روش که هزینه بالاتری نسبت به روش اول دارد به این صورت انجام می شود که در مرحله اول سمباده کاری میشود و در مرحله دوم تمام کار با بتونه پوشش داده می شود.
در این مرحله همرنگ و هر رنگی که بخواهیم انجام میشود ولی به دلیل مشکلاتی که در طولانی مدت برای این روش پیش می آید به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چون در این روش زیر رنگ کاملاً از بتونه استفاده شده و در اثر کوچکترین برخورد با هر جسمی رنگ به همراه بتونه از روی کار پریده میشود و رنگ قبلی نمایان خواهد شد.

روش سوم

در این روش که بهترین و مطمئن ترین و اصولی ترین راه برای رنگ کاری مبلمان و سرویس خواب و هر وسیله چوبی دیگری می باشد در مرحله اول رنگ قبلی به طور کامل برداشته و تمامی قسمت های آسیب دیده چوب هموار میشود و به اصطلاح کار خام یا به چوب اولیه و اصلی میرسد و همانند کارنو تمام مراحل یک رنگ کاری اصولی دران انجام می شود و به تبع هزینه بالاتری نسبت به دو روش قبلی دارد. با این روش میتوانیم رنگ مبل خود را به صورت اصولی تغییر دهیم و به رنگ دلخواه خود برسیم.

مراحل انجام کار:

۱- تماس و هماهنگی با کارشناس رنگ کاری.
۲- ارسال عکس از طریق واتساپ.
۳- مشاوره و اعلام قیمت از طرف کارشناس مربوطه.
۴- حمل و نقل رایگان.
۵- انجام تمامی مراحل رنگ کاری.
۶- انتخاب نمونه رنگ دلخواه و تایید رنگ انجام شده توسط مشتری.
۷- تسویه حساب در صورت رضایت کامل.
۸- ارسال و حمل به صورت رایگان و تحویل درب منزل.

تماس با ما :۰۹۱۹۲۰۰۹۱۳۳
برخی از نمونه کارها

۱۷

سال تجربه تخصصی در تعمیرات مبل

+۱۰۰۰

مشتری استفاده کننده از خدمات ما

+۱۵۰۰

دست مبلمان تعمیر و نوسازی شده

۹۵%

رضایت مشتری در ۱۵ سال

نکاتی که باید قبل از اقدام به تعمیرات مبل بدانید

  • قبل از سفارش تعمیر مبل خود به تعمیر کار، از تعمیر کار درخواست نمونه کارهای خودش را بکنید و پس از رضایت، عکس کامل مبل خود را برای او ارسال کنید. تعمیر کار پس از مشاهده عکس می تواند نکات ابتدایی تعمیر مبل را با شما در میان بگذارد.
  • با توجه به اینکه در فرآیند تعمیر مبل، پارچه رویه را شما باید تهیه کنید می توانید مشاوره لازم را در رابطه با خرید پارچه مثل نوع آن یا محل خرید آن، از تعمیرکار خود بگیرید. توجه داشته باشید که می توانید با توافق، خرید پارچه را به عهده تعمیر کار مبل قرار دهید که البته با توجه به تفاوت سلیقه ها و فراوانی انواع پارچه، این کار را پیشنهاد نمی کنیم.

دیگه چه چیزایی باید بدونم ؟؟؟