هنگام ارائه خدمات تعمیر مبل به این ۵ نکته مهم توجه کنید !

ارائه خدمات تعمیر مبل بهنام

مبل، حالا دیگر به یکی از مهم ترین وسایل خانه های ایرانی تبدیل شده است. بیشتر خانه ها حالا دیگر حالت آپارتمانی دارند و برای همین در بیشتر خانه ها شما می توانید مبل پیدا کنید. مانند همه وسایل دیگر خانه، مبل نیز ممکن است دچار خرابی شود و برای همین نیاز به تعمیر دارد. شرکت ها و افراد زیادی هستند که کار ارائه خدمات تعمیر مبل را انجام می دهند. در این مقاله از وب سایت مبل بهنام به پنج نکته هنگام ارائه خدمات تعمیر مبل اشاره شده است تا شما بهتر از حقوق خود مطلع باشید.

ارائه خدمات تعمیر مبل

۱٫ اعتبار تعمیرکار

فرد یا شرکتی که می خواهد کار خدمات تعمیر مبل شما را انجام دهد حتما باید دارای اعتبار مناسبی باشد و در کار خود ماهر باشد. اعتبار یک فرد یا شرکت باعث می شود تا شما با خیال راحت مبل خود را در اختیار تعمیرکاران قرار دهید و از کیفیت تعمیر مبل خود نیز مطمئن شوید.

اگر می خواهید تا از اعتبار یک شرکت مطمئن شوید، حتما سابقه آن را از طریق سایت یا پرس و جو و دیگر کارها بررسی کنید و مطمئن شوید که با شرکتی حرفه ای سروکار دارید. هر چقدر که اعتبار یک شرکت بیشتر باشد ، شما خدمات تعمیر مبل بهتری دریافت خواهید کرد و این خیلی برای شما خوب خواهد بود. اعتبار همواره در بازار حرف اول را می زند.

در هنگام ارائه خدمات، تعمیرکاران باید مدارکی که نشان می دهد از سوی شرکتی معتبر آمده اند را به مشتری نشان دهند و با این کار حرفه ای بودن خود را ثابت کنند.

۲٫هزینه خدمات تعمیر مبل

یکی از نکاتی که بسیار برای افرادی که می خواهند به تعمیر مبل خود اقدام کنند مهم است، هزینه این تعمیرات می باشد. در هنگام ارائه خدمات تعمیر مبل، فردی که می خواهد مبل خود را تعمیر کند حق دارد که همان ابتدا هزینه را بداند .

اختلاف قیمت در تعمیر مبل زیاد است و این در نوع خود موضوع جالبی است. شما پس از تعمیر مبل خود  ، حق دارید که لیست تمام کارها و هزینه هایی که برای تعمیرات مبل شما انجام می شود را به صورت رسید یا فاکتور دریافت کنید.

 شما می توانید از تعمیرکننده همه موارد را بخواهید و مطمئن باشید یک تعمیرکار از شرکتی حرفه ای حتما این کار را برای شما انجام خواهد داد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در خیلی از موارد حتی خود تعمیرکار اقدام به ارائه هزینه های انجام شده(پارچه، فوم، اسفنج، اجرت) می کند که این خود حرفه ای بودن آنها را نشان می دهد.

تعمیر مبل توسط تعمیرکاران باید به گونه ای باشد که نه تنها دارای کیفیتی مناسب باشد بلکه هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه هم داشته باشد. مشتری می تواند با پرسیدن هزینه پیش از شروع تعمیرات، از میزان آن آگاه شود و سپس تصمیم بگیرد.

۳٫برخورد مناسب

تعمیرکار موظف است که با صبر و حوصله به شما پاسخ دهد و هنگام ارائه خدمات مبل، برای شما به صورت شفاف توضیح دهد که برای مبل شما چه مشکلی پیش آمده است و چه کاری باید برای تعمیرش انجام شود. سوالات مشتری باید با صورتی گشاده و مناسب پاسخ داده شوند و نیز هزینه ها به صورت شفاف و مرتب به طرف مقابل ارائه شوند تا جای هیچ گونه شک و شبهه باقی نماند. هر چقدر که تعمیرکارها رفتار بهتر و حرفه ای تری داشته باشند، اعتبار خود را بالاتر خواهند برد.

 نشان دادن کارت شرکت، برخورد مناسب و با لبخند، جواب دادن به سوالات مشتری، دادن فاکتور هزینه ها و دیگر موارد همگی از موارد حرفه ای بودن تعمیرکاران و شرکت آن را نشان می دهند.

۴٫زمان انجام تعمیر

یکی از نکات دیگری که هنگام ارائه خدمات مبل باید به آن دقت شود، زمان انجام تعمیرات می باشد. اگر شرکتی به صورت حرفه ای به کار تعمیرات مبل مشغول باشد، به سرعت کار تعمیرات مبل شما را انجام خواهد داد و این حق مشتری است که در سریع ترین زمان از بهترین خدمات بهره مند شود. البته این به معنای آن نیست که تعمیرکاران در کار خود عجله به خرج دهند بلکه منظور اینست که تعمیرات نباید بیش از حد طول بکشد و اگر یک مبل نیاز به تعمیرات اساسی دارد باید به سرعت از خانه به شرکت تعمیراتی برده شود تا وقت مشتری تلف نشود.

هر چقدر که یک شرکت کار تعمیر مبل را سریع تر و با کیفیت تر انجام دهد، اعتبار بیشتری پیدا خواهد کرد و در کار خود موفق تر خواهد بود.

۵٫بهره مندی از تخفیف

یکی دیگر از نکات هنگام ارائه خدمات تعمیر مبل این است که مشتریان حق دارند از تخفیف بهره مند شوند. شرکت های تعمیراتی که تخفیف های مناسبی در خدمات تعمیراتی خود ارائه می دهند مشتریان بیشتری هم خواهند داشت(مخصوصا این که مشتری برای بار اول با یک شرکت تماس گرفته باشد).

بنابراین اگر تخفیفی وجود دارد، مشتریان می توانند از آن استفاده کنند و هزینه خود را کاهش دهند. تعمیرکاران در صورت وجود طرح های تخفیفی باید آن را به اطلاع مشتری برسانند تا مشتری بتواند از آنها استفاده کند. این کار هم موجب رضایت مشتری می شود و هم اعتماد او  را جلب می کند.

نتیجه گیری ارائه خدمات تعمیر مبل

تعمیر مبل ممکن است برای هر یک از ما پیش بیاید. برای تعمیر مبل با شرکت های معتبر تماس بگیرید و یادتان باشد که نکات مهم هنگام ارائه خدمات مبل را مد نظر داشته باشید.

شما می توانید برای تعمیر خود، در ابتدا کارت تعمیرکار را بررسی کنید، از او پیش از انجام تعمیر سوال بپرسید و در آخر از او لیست کامل هزینه ها را بخواهید. برخورد افرادی که در حال تعمیر مبلمان هستند باید مودبانه و با احترام باشد و در عین حال در سریعترین زمان ممکن کار خود را به صورت حرفه ای انجام دهند.

تعمیر مبل بهنام سالهاست که با ارائه انواع تعمیرات مبل در خدمت شماست. شما می توانید با اعتماد کامل به تعمیرکاران حرفه ای بهنام، از تعمیر مبل خود مطمئن باشید و نیز کمترین هزینه را انجام دهید. خدمات شرکت بهنام در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد و پشتیبانی این مجموعه نیز به نحوی عالی از شما صورت می گیرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
مزایا و معایب مبل چرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp