عوامل موثر بر قیمت رویه کوبی مبل چیست ؟

قیمت رویه کوبی مبل

خرید مبلمان نو با توجه به هزینه های امروزه بسیار سخت شده است بنابراین خیلی ها تمایل دارند که مبل خود را نوسازی کنند. رویه کوبی مبل یکی از کارهایی است که می تواند مبل کهنه و رنگ و رورفته شما را به مبلی نو و تازه تبدیل کند. هزینه رویه کوبی مبل از خرید مبلمان نو بسیار کمتر است. رویه کوبی مبل کاری تخصصی است وبنابراین باید توسط  افراد متخصص و مجرب انجام شود. عوامل گوناگونی روی قیمت رویه کوبی مبل تاثیر می گذارد و باعث بالا و پایین شدن هزینه آن می شود. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است.

عوامل موثر بر قیمت رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل همانطور که بالاتر اشاره شد می تواند هزینه افراد را کاهش دهد و باعث شود تا دیگر فرد برای داشتن یک مبل زیبا دست به خرید مبل تازه نزند و همین مبل قدیمی خود را نوسازی کنید. در رویه  کوبی مبل، پارچه تشک ها و پشتی ها و فوم و فنرها را عوض می کنند تا مبل دوباره نو و زیبا شود. در واقع رویه مبل کاملا تغییر می یابد و شما مبلی زیبا و نوشده خواهید داشت.

 اگرچه هزینه رویه کوبی مبل از خرید یک مبل نو کمتر است اما بهرحال هزینه بردار است. در زیر  عوامل موثر بر رویه کوبی مبل آورده شده اند:

۱٫نوع پارچه استفاده شده

هر چقدر که پارچه استفاده شده برای رویه کوبی مبل ظریف تر و گران تر باشد، مسلما هزینه رویه کوبی هم بیشتر خواهد بود. شما خودتان می توانید انتخاب کنید که چه پارچه ای برای رویه کوبی مبل استفاده شود. هر چقدر که پارچه شما محکم تر و بادوام تر و در عین حال ظریف تر باشد شما باید پول بیشتری برای خرید آن بپردازید. در هنگام انتخاب به غیر از قیمت پارچه و زیبایی آن، حتما به نظافت هم توجه داشته باشید.

نکات مهم برای نگهداری مبل راحتی

برای مثال در بیشتر موارد هزینه رویه کوبی مبل استیل از قیمت رویه کوبی مبل راحتی بیشتر تمام می شود چون پارچه هایی که برای مبل های استیل استفاده می شود در بیشتر موارد گران تر هستند و زرق و برق بیشتری دارند.

اگر دوست داشته باشید می توانید انتخاب پارچه را هم به تعمیرکار بسپارید تا آنها خودشان با توجه به مبل شما پارچه ای را برای نوسازی مبل شما انتخاب کنند.

۲٫دستمزد تعمیرکار

دستمزد تعمیرکار با توجه به حجم کار و میزان تخصصی بودن کار تعیین می شود. هر چقدر که پارچه ای که در رویه کوبی مورد استفاده قرار می گیرد گران تر و ظریف تر باشد تعمیرکار هم دستمزد بیشتری خواهد گرفت چون باید با دقت بیشتری کار کند. از آن سو حجم کار نیز روی دستمزد تعمیرکار تاثیر می گذارد. هر چقدر که تعمیرکار برای مبل شما وقت بیشتری بگذارد پول بیشتری هم دریافت خواهد کرد. مبل هایی که زمان بیشتری برای رویه کوبی شان صرف می شود پول بیشتری هم باید برایشان هزینه شود.

پس یکی دیگر از عوامل موثر بر رویه کوبی مبل، دستمزد تعمیرکار است. برخی تعمیرکاران چون تخصص و مهارت بالاتری دارند گران تر کار تعمیر را انجام می دهند.

۳٫نوع مبل

همان گونه که می دانید در بازار انواع مبل ها وجود دارد که برخی از آنها ارزان ، برخی ها گران و برخی ها هم خیلی گران هستند. این یک قانون ساده و فراگیر است که برای وسایل گران تر باید بیشتر هزینه کنید.

اگر یک مبل معمولی راحتی داشته باشید که نیاز به رویه کوبی داشته باشد مسلما شما هزینه کمتری از زمانی خواهید پرداخت که مبل شما سلطنتی و گرانقیمت تر باشد. گران تر بودن نوع مبل شما باعث می شود تا تعمیرکار  دستمزد خودش را بالاتر ببرد چون به هر حال کارش تخصصی تر می شود. زمانی که مبل گران می خرید باید این نکته را در نظر داشته باشید که تعمیرات آن هم گران تر از مبل های ارزان قیمت تر خواهد بود.

انوع رویه کوبی مبل

۴٫نوع شرکت

شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه تعمیرات مبل و نوسازی آن فعالیت می کنند. هر کدام از این شرکت ها برای خود قیمتی دارند.

هر چند که اکثر این شرکت ها در یک بازه قیمتی مشابه کار می کنند اما به هر حال این که شما چه شرکتی را برای تعمیر مبل خود استفاده کنید روی قیمت رویه کوبی مبل تاثیر می گذارد. حتما سعی کنید با شرکت های حرفه ای و  در عین حال با قیمت مناسب جهت رویه کوبی مبل تماس بگیرید.

نتیجه گیری قیمت رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل یعنی این که شما رویه مبل خود را عوض کنید و از این طریق مبل خود را نو کنید. زمانی که پارچه تشک و فوم ها را عوض کنید آن گاه شما یک مبل زیبا و نوشده خواهید داشت.

قیمت رویه کوبی مبل به عوامل متعددی بستگی دارد. از میان این عوامل می توان به میزان حجم کار لازم برای رویه کوبی مبل، نوع مبل، نوع پارچه و شرکت تعمیرکننده اشاره کرد. هر چقدر که حجم خرابی ها و کار برای مبل بالاتر باشد، نوع مبل گران تر باشد و در نتیجه تخصص و تجربه بیشتری بخواهد، نوع پارچه برای رویه کوبی گران تر و ظریف تر باشد و نیز قیمت شرکت تعمیراتی مبل بالاتر باشد در نتیجه قیمت رویه کوبی مبل برای شما هم بالاتر خواهد رفت.

مجموعه تعمیر مبل بهنام

مجموعه تعمیر مبل بهنام سالهاست که مشغول تعمیر و نوسازی انواع مبل ها می باشد. در زیر به برخی از مزایای مجموعه بهنام اشاره شده است:

چگونه تشخص دهیم مبلمان منزل به تعمیر و نوسازی نیاز دارد؟

۱٫قیمت بسیار مناسب:

با وجود کیفیت بسیار مناسب، مجموعه بهنام کار تعمیر مبل را با قیمت هایی بسیار مناسب ارائه می دهد که می تواند باعث صرفه جویی در هزینه تعمیرات و نوسازی مبلمان شود. افراد می توانند با قیمت مناسب از خدماتی عالی بهره مند گردند.

۲٫حمل و نقل رایگان:

یکی دیگر از مزیت های مجموعه تعمیراتی بهنام این است که کار حمل و نقل مبل شما رایگان انجام می شود. این می تواند در هزینه تعمیر موثر باشد و مزیتی بسیار عالی محسوب شود.

۳٫تخصص در تعمیر:

مجموعه بهنام در تعمیر و رویه کوبی انواع مبل، تخصص دارد و خیال شما می تواند از این بابت آسوده باشد. انواع مبل ها توسط تعمیرکاران مجموعه بهنام در سریع ترین زمان تعمیر و نوسازی می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp