تعمیر مبلمان خارجی خود را به ما بسپارید

تعمیر مبلمان خارجی

مبل ها یکی از ضروری ترین وسایل هر خانه هستند و بنابراین محافظت و مراقبت و تعمیر آن هم از اهمیت زیادی برخوردار است. مبل ها به طور کلی به دو دسته ایرانی و خارجی ساخته می شوند. مبل های خارجی می توانند در کشورهای مختلفی ساخته شوند و مدل های گوناگونی دارند. مبل های خارجی کشورهای ترکیه، آمریکا و ایتالیا از جمله مبل های خارجی ای هستند که مشتریان فراوانی دارند و جزء مبل های خوب و عالی هستند. این کشورها توانسته اند با استفاده از الیاف عالی، چوب مرغوب و ارائه مدل های زیبا و جذاب به پیشرفتی چشمگیر در عرصه مبل دست یابند. در این مقاله به تعمیر مبلمان خارجی پرداخته شده است.

اهمیت تعمیر مبلمان خارجی

مبلمان خارجی به دلیل مدل مختلف و نیز مواد مختلفی که از مبل های ایرانی دارد مهم تر و حساس تر است و بنابراین نیاز به افراد متخصص دارد. هر کسی نمی تواند به خوبی مبلمان خارجی شما را تعمیر کند و این کار باید توسط افراد متخصص و باتجربه صورت پذیرد. در زیر به تفاوت های تعمیر مبلمان خارجی با ایرانی پرداخته شده است:

تفاوت های تعمیر مبلمان خارجی با ایرانی

۱٫مدل های متفاوت:

مدل مبل های خارجی با ایرانی تفاوت دارد. اگر مبل متعلق به کشوری باشد که از پیشگامان عرصه مبل سازی باشد اهمیت آن باز هم بالاتر می رود. از آنجایی که افرادی که می خواهند یک مبل را تعمیر کنند باید با نوع مبل به خوبی آشنا باشند، اهمیت تعمیر مبل های خارجی بیشتر می شود.

۲٫مواد متفاوت :

در مبل های خارجی از مواد متفاوتی نسبت به مبل های ایرانی استفاده شده است که این موضوع باعث می شود تا اهمیت آن بیشتر شود. در مدل های خوب خارجی مبل، مواد بسیار مرغوبی برای ساخت بکار رفته است و برای همین است که باید نسبت به تعمیر آنها احتیاط بیشتری به کار برد. شما باید مبل را به دست کسی بسپارید که پس از تعمیر، کسی متوجه دستکاری آن نشود.

چگونه می توان در هزینه تعمیرات و نوسازی مبلمان صرفه جویی کرد?

۳٫هزینه بیشتر:

به خاطر مواد گران تری که در مبل های خارجی استفاده شده است، هزینه تعمیرات آن هم بالاتر است. بنابراین شما نباید مبل گران قیمت و خارجی خود را دست افراد ناشی و تازه کار بسپارید بلکه باید این مبل ها را دست افراد متخصص بسپارید.

انواع تعمیر برای مبلمان خارجی

مانند مبل های ایرانی،انواع تعمیرات برای مبلمان خارجی هم وجود دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:

۱٫رویه کوبی:

رویه کوبی یا همان تعویض رویه مبل، یکی از رایج ترین تعمیرات مبل است. پس از مدتی دیگر پارچه مبل شما کیفیت و طراوات اولیه خود را از دست می دهد و شما احتیاج دارید تا آن را تعویض کنید. اگر هم مبل چرمی باشد فرقی نمی کند و در هر صورت شما نیاز دارید تا این کار را انجام دهید و رویه تازه ای برای مبل خود داشته باشید. رویه کوبی مبل خارجی نیاز به تخصص و تجربه دارد. پس حتما آن را به دست افراد ماهر و کاردان بسپارید.

۲٫تعمیر دسته ها یا پایه ها:

خیلی اوقات پیش می آید که دسته ها یا پایه های چوبی مبل خارجی دچار شکستگی یا خراش و ایراد می شود. کار با چوب نیاز به ظرافت و تجربه دارد مخصوصا در قبال مبل های خارجی که از چوب های گران تری ممکن است استفاده کرده باشند. فرد تعمیرکار باید تعویض قطعه یا برداشتن خراش از روی قسمت چوبی را به گونه ای انجام دهد که هیچ کس متوجه آن نشود. اگر دسته یا پایه از جنس دیگری بود باز هم نیاز به تجربه و تخصص است. حتما برای انجام کارهای تعمیراتی خود به شرکت های معتبری مانند مبل بهنام مراجعه کنید.

مراحل تعمیر مبل

۳٫تعمیر تورفتگی و نرمی بیش از حد تشک:

در بسیاری از موارد، شما می بینید که وقتی روی یک مبل می نشینید بیش از حد لازم در آن فرو می رود. در چنین شرایطی نیاز است که مبل تقویت شود و نرمی بیش از حد آن یا تورفتگی اش را جبران کرد. این کار با تقویت فوم و اسفنج انجام می شود و شما باید این کار را به افراد حرفه ای و کاردان بسپارید.

۴٫نوسازی اسفنج :

خیلی وقت ها مبل ها نیاز دارند تا اسفنجشان نوسازی شود و اسفنج های تازه و باکیفیت جایگزین اسفنج قبلی شوند. با این کار شما هم عمر مبل خارجی را بالاتر می برید و هم به خوبی باعث رفع مشکلات راحتی مبل می شوید.

۵٫تعمیر لقی مبل:

خیلی اوقات مشاهده می شود که مبل لق می زند. برای تعمیر لقی یک مبلمان خارجی حتما باید به یک فرد کاردان و مجرب مراجعه کنید تا بتواند به بهترین شکل کار را برای شما انجام دهد.

۶٫تعمیر کلاف مبل:

به اسکلت چوبی یا استیل مبل، کلاف می گویند. در واقع کلاف، زیر بنای مبل است و بنابراین تعمیر آن نیاز به مهارت بالایی دارد. شما برای تعمیر کلاف مبل خارجی حتما باید از افراد ماهر و باتجربه بالا استفاده کنید چون در صورت آسیب دیدن کلاف، به مبل و ارزش آن آسیب زیادی وارد می شود. کار تعمیر کلاف مبل، کار حساسی است.

برای تعمیر مبلمان خارجی به چه کسی مراجعه کنیم؟

توصیه ما به شما این است که برای تعمیر مبلمان خارجی خود حتما به شرکت های حرفه ای دارای مدرک مراجعه کنید. شرکت هایی که فاقد مدرک معتبر هستند را از لیست خود حذف کنید. پیش از سپردن مبل خود به آنان، حتما نمونه کارهایشان را در سایت یا در کانال و صفحه شان مشاهده کنید تا از مهارت و تجربه تعمیرکارانش مطمئن شوید.

نحوه تشخیص کلاف خوب مبل

شرکتی که کار تعمیر شما را انجام می دهد باید به شما تضمین بدهد و این نکته بسیار مهمی است. حتما در هنگام تعمیر مبل خارجی ،  فاکتور هزینه ها را دریافت کنید.

مبل بهنام

یکی از شرکت هایی که واجد شرایط بالاست، مجموعه تعمیر و نوسازی مبل بهنام است که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند. بهنام، بهترین تعمیرکاران را در اختیار دارد و بهترین خدمات را ارائه می دهد. شما می توانید به بهترین شکل ، مبل خارجی خود را تعمیر کنید و از بابت کیفیت و هزینه تعمیر، خیالتان راحت باشد. بهنام ، اعتبارش را از اعتماد شما می گیرد و هدفش رضایت شماست .

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp