نکات مهم در خرید مبل

خرید مبل مناسب

مبل حالا دیگر به یکی از مهم ترین وسایل در خانه ها تبدیل شده است. خیلی از خانه ها حالا دیگر آپارتمانی هستند و وجود مبل در آنها الزامی است. برای همین است که خرید یک مبل مناسب برای یک خانه اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است که در هنگام خرید مبل باید به چه نکاتی توجه کرد و در واقع نکات مهم در خرید مبل چیستند.

نکات مهم در خرید مبل

مبل متناسب با خانه شما باعث زیبایی خانه شما می شود و نیز  باعث راحتی و آسایش شما و اعضای خانواده تان خواهد شد. در زیر نکات مهم برای خرید مبل آورده شده اند:

۱٫توجه به اندازه مبل:

یکی از نکات مهمی که در خرید یک مبل باید به آن توجه کنید، سایز و اندازه مبل است. اگر شما فضای زیادی در خانه ندارید پس نباید مبل های بزرگ و حجیم خریداری کنید چون هم فضای خانه را می گیرند و مانع رفت و آمد مناسب شما می شوند و هم از زیبایی دکور خانه شما می کاهند. متناسب با فضایی که می خواهید در آن مبل قرار دهید ، گزینه ای خوب را انتخاب کنید.

۲٫توجه به رنگ مبل :

دکوراسیون خانه از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود. در زمان خرید یک مبل باید توجه کنید که حتما رنگ آن با دکوراسیون خانه شما تناسب داشته باشد. رنگی که با دکور خانه شما(رنگ دیوارها و وسایل و دیگر چیزها هماهنگی ندارد مسلما برای شما مناسب نیست. حتما برای انتخاب رنگ با افراد مجرب و متخصص مشورت کنید.

مزایا و معایب مبل چرم

۳٫مرغوبیت مبل:

حتما به این موضوع توجه کنید که مبلی را بخرید که مرغوب باشد . منظور از مرغوب بودن این است که از مواد مناسبی ساخته شده اند. اگر مبل پارچه ای است باید جنس پارچه آن کیفیت مناسبی داشته باشند و اگر هم چرمی است باید از چرم مناسبی باشد. اگر می خواهید بدانید که چگونه باید درجه مرغوبیت یک مبل را تشخیص دهید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه بهنام تماس بگیرید تا آنها به خوبی برای شما توضیح دهند که باید به چه نکاتی توجه کنید تا مرغوبیت مبل را بفهمید.

۴٫به راحتی مبل توجه کنید:

زمانی که در حال خرید یک مبل هستید باید به این نکته توجه کنید که روی آن راحت باشید. شما مبل را برای راحتی و آسایش می خواهید بنابراین یک مبل باید برای شما راحت باشد. در هنگام خرید یک مبل، آن را از نظر راحتی امتحان کنید. روی آن بنشینید و میزان راحتی کمر و پاهای خود را روی آن بسنجید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ممکن است مبلی که برای شما راحت است برای دیگری مناسب نباشد. این شما هستید که باید تشخیص دهید که آیا مبل برای شما راحت است یا خیر.

۵٫به کیفیت دوخت در مبل توجه کنید:

یکی دیگر از نکات مهم در خرید مبل این است که شما باید به کیفیت دوخت آنها توجه کنید. دوخت و دوز مبل ها باید محکم و زیبا باشند. اگر دوخت یک مبل، بی کیفیت باشد دوام آن مبل نیز زیاد نخواهد بود و خیلی زود شما را به دردسر خواهد انداخت و باعث می شود تا برای تعمیر آن دست به جیب کنید. پس در هنگام خرید مبل به این موضوع توجه کنید. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید می توانید از مجموعه بهنام کمک بگیرید. کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان جواب سوالات شما را بدهند.

  1. هدف از خرید مبل:

یکی دیگر از نکات مهم در خرید مبل این است که هدف شما از خرید مبل چیست. آیا می خواهید آنها را در جایی بگذارید که بیشتر مهمان ها از آن استفاده کنند یا این که صرفا برای راحتی و استفاده خود می خواهید یا دنبال مبل های ظریف و جذاب و کمی رسمی تر هستید که چشم ها را خیره می کنند. برای هر کدام از این ها مبل های خاصی می توانند خریداری شوند.

روش های نگهداری از مبل چرم مصنوعی

انواع مبل

اگر برای راحتی می خواهید، پس مبل های راحتی مناسب هستند. اگر صرفا برای پذیرایی می خواهید می توانید از مبل های استیل یا مبل های کلاسیک استفاده کنید. این به معنای آن نیست که مبل های راحتی برای پذیرایی مناسب نیستند. بهر حال شما گزینه های مختلفی در اختیار دارید. در زیر به انواع مبل ها اشاره شده است:

۱٫مبل راحتی:

این مبل بیشتر از همه مشتری دارد و در واقع رایج ترین نوع مبل است که در بیشتر خانه ها وجود دارد. در ساخت این مبل از پارچه های نرم استفاده می شود و این مبل ها نرم و راحت هستند.در زمان انتخاب مبل راحتی، به میزان راحتی، رنگ و راحت شسته شدن آن توجه کنید

۲٫مبل استیل یا سلطنتی :

همان گونه که از اسمش پیداست این مبل دارای ظرافت و زیبایی بیشتری است و در واقع برای فضای بزرگ و باشکوه ساخته می شوند. اگر از آنهایی هستید که دوست دارید تا مبل هایی جذاب و اشرافی در خانه داشته باشید و فضای مناسب و بزرگی در اختیار دارید می توانید از این مبل ها استفاده کنید.

در هنگام خرید این مبل ها به راحتی و زیبایی و رنگ آن توجه کنید.

۳٫مبل کلاسیک:

مبل کلاسیک ، ظرافت و زیبایی زیادی دارد. اگر فضای مناسبی دارید و زیبایی مبل برایتان اهمیت زیادی دارد پس بهترین گزینه مبل کلاسیک است. حتما در هنگام خرید مبل کلاسیک، به رنگ، راحتی و کوسن های آن توجه کنید و بهترین را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

اگر دنبال خرید یک مبل مناسب هستید باید به نکاتی چون رنگ آن(و تناسب آن با دکوراسیون و رنگ بندی خانه یا محیط دیگر) ، مرغوبیت آن، اندازه آن ، راحتی آن و نوع آن(راحتی، کلاسیک و سلطنتی) توجه کنید.

هزینه مبل شویی چقدر است

تعمیر مبل بهنام می تواند در این زمینه به خوبی به شما کمک کنید و شما در خرید یک مبل مناسب راهنمایی کنید. مجموعه بهنام همواره پاسخگوی شماست وشما می توانید هر سوالی دارید بپرسید. بهنام سالهاست بهترین خدمات تعمیر، نوسازی و شستشوی مبل را ارائه می دهد و بهترین کارشناسان و افراد را برای خدمت رسانی به شما در اختیار دارد. اعتبار ما حاصل اعتماد شماست .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp