معایب و مزایای تعمیر و نوسازی مبل

تعمیر و نوسازی مبل

تعمیر و نوسازی مبل کاری است که برای افراد زیادی پیش می آید. زمانی که مشکلی برای مبل پیش بیاید در اکثر موارد افراد دست به تعمیر می زنند چون خرید مبل نو به دلایل گوناگونی عاقلانه نیست. اما با این وجود تعمیر مبل هم دارای مزایا و معایب است. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است.

مزایای تعمیر و نوسازی مبل

در بخش اول ما به مزیت های این کار می پردازیم. مطمئنا تعمیر کردن مبل و نو کردن دوباره آن مزایای مختلفی دارد. در زیر به این مزایا اشاره شده است:

۱٫پایین آمدن هزینه ها:

شما نیاز ندارید با هر بار خرابی مبل، به خرید مبلی تازه و نو بیفتید چون به راحتی می توانید هر نوع مبلی را تعمیر کنید. تعمیرکاران حرفه ای می توانند هر گونه مبلی را برای شما تعمیر کنند و با هزینه ای بسیار بسیار پایین تر از قیمت خرید یک مبل، مبل شما را نوسازی کنند.

بنابراین اولین مزیت تعمیر و نوسازی مبل این است که شما هزینه بسیار کمتری خواهید داشت و می توانید پول خود را صرف کارهای مهم تری کنید. با وجود هزینه ها و گرانی هایی که ما در این چند مدت شاهد آن هستیم، این نکته واقعا حائز اهمیت است و افراد زیادی دنبال پایین آوردن هزینه های زندگی خود هستند.

۲٫دردسر کمتر:

زمانی که شما مبل خود را تعمیر و نوسازی می کنید بدون شک دردسر کمتری خواهید داشت. برای خرید مبل شما باید مدت ها انواع مبل ها را ببینید و بعد بحث انتقال و قرار دادن آن در خانه پیش می آید. با تعمیر و نوسازی اما خیلی سریع دوباره مبلی عالی خواهید داشت که می توانید از آن استفاده کنید. در بیشتر موارد تعمیر مبل شما در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می شود و نیازی به انتقال آن به جایی وجود ندارد و این خود بسیار خوب است چون شما زمان کمتری را به نسبت خرید صرف تعمیر و نوسازی مبل خود می کنید.

مراحل تمیز کردن مبلمان با شامپوی فرش

۳٫دکوراسیون خانه تان بهم نمی ریزد:

با تعمیر و نوسازی مبل دیگر دکوراسیون خانه به هم نمی ریزد چون شما از قبل جای آن را به خوبی و به درستی مشخص کرده اید و نمای خوبی برای خود فراهم کرده اید. خرید یک مبل اما دکور خانه شما را به هم می ریزد چون شما مبل تازه ای را وارد خانه کرده اید و حالا باید آن را با توجه به رنگ و دیگر مولفه ها در خانه نظم بدهید و این زحمت بیشتری را برای افراد دارد.

۴٫کمک به محیط زیست:

شما با تعمیر و نوسازی مبل خود، به محیط زیست کمک خواهید کرد چون دیگر مبل جدیدی را خریداری نخواهید کرد. هر چند برای خیلی ها مهم نیست اما چون بسیاری از مبل ها از چوب ساخته می شوند بنابراین برای ساخت آنها درختان قطع می شوند و بنابراین هرچقدر که تقاضا برای مبل بیشتر باشد درخت های بیشتری هم قطع می شوند. با تعمیر و نوسازی شما به طور خودکار به محیط زیست کمک خواهید کرد.

معایب تعمیر و نوسازی مبل

مزایا و معایب تعمیر و نوسازی مبل باید در کنار هم آورده شوند تا افراد بتوانند بهتر تصمیم بگیرند چه کاری انجام دهند. در زیر به معایب تعمیر مبلمان آورده شده است:

۱٫شما نیاز دارید تا مدت زمانی را برای پیدا کردن یک مجموعه مناسب تعمیر مبل صرف کنید:

مبلمان خانه را نمی توان دست هر کسی سپرد چون تعمیر مبل کاری ظریف و حساس است و باید با حوصله و به صورت حرفه ای انجام شود. شما برای تعمیر مبلمان نیاز دارید تا مدتی را صرف این کنید که مجموعه و شرکتی معتبر را برای این کار پیدا کنید و این کار ممکن است کمی زمان بر باشد که البته نسبت به خرید مبل بسیار زمان کمتری می خواهد.

تمیز کردن مبل پارچه ای

۲٫هزینه تعمیر برخی از مبل ها ممکن است گران باشد:

برخی از مبل ها چون ظریف تر ساخته شده اند؛ تعمیرشان هم هزینه بیشتری دارد. هزینه تعمیر بستگی به نوع مبل شما و نوع آسیب به مبل دارد. گاهی اوقات هزینه تعمیر مبل بالا است و بنابراین برای شما مقرون به صرفه نیست که بخواهید آن را تعمیر کنید و شما می توانید به جای تعمیر مبلی را بخرید و از آن برای خانه خود استفاده کنید.

  1. با هر بار تعمیر شما مبل کهنه تری خواهید داشت:

هر بار که مبل خود را تعمیر کنید تا برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنید، بهرحال مبل کهنه تری خواهید داشت. بهر حال شما روزی می آید که دیگر مبل کارایی لازم را نخواهد داشت یا این که مطابق سلیقه روز نیست و شما باید مبل جدیدی را خریداری کنید. البته این را هم باید گفت برای افرادی که به مسائل چون مد روز اهمیت نمی دهند، یک دسته مبل می تواند برای یک عمر کافی باشد. یادتان باشد که اگر مبل خوبی را در همان ابتدا انتخاب کنید می توانید برای مدتی بسیار طولانی از آن استفاده کنید.

نتیجه گیری

بدون شک مزایای تعمیر و نوسازی مبل بر معایب می چربد و تعمیر مبلمان خانه راهی بسیار مناسب برای داشتن مبلی سالم و زیبا با کمترین هزینه، کمترین زمان و دردسر و نیز کمک به محیط زیست پیش می آید. در برخی موارد فقط شما مشاهده خواهید کرد که خریدمبل از تعمیر و نوسازی مبل صرفه بیشتری دارد .

تعمیر مبل بهنام

مجموعه تعمیر مبل بهنام بهترین متخصصین تعمیر مبل را در اختیار گرفته است تا کار شما را به بهترین شکل و در کمترین زمان انجام دهد. یادتان باشد که برای تعمیر مبل، شما باید کار خود را به افراد حرفه ای و کاربلد بسپارید. در زیر به خدمات تعمیر مبل بهنام اشاره شده است:

کدام یک ؟ تعمیر مبل یا خرید مبلمان نو

تعمیر انواع مبل:

بهنام، انواع مبل ها را برای شما تعمیر می کند. مهم نیست که شما مبلی پارچه ای دارید یا چرمی، کلاسیک یا راحتی چون بهنام در تعمیر و نوسازی همه آنها مهارت دارد.

بازدید رایگان:

بازدید از مبل شما به صورت رایگان انجام می شود. بنابراین شما با خیال راحتی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

هزینه بسیار مناسب:

قیمت های مجموعه بهنام بسیار عالی است و با توجه به کیفیت خدمات بسیار مقرون به صرفه است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp