هزینه تعمیرات مبل چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تعمیرات مبل

سوالی که ممکن است خیلی ها داشته باشند این است که هزینه تعمیرات مبل چگونه محاسبه می شود. در صورتی که پاسخ این سوال را بدانید دیگر درک می کنید که چرا برخی از تعمیرات مبل اینقدر گران هستند. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است که هزینه تعمیرات مبل چگونه محاسبه می شود.

خرابی مبل مطمئنا برای افراد بسیاری اتفاق می افتد و یا باید به دنبال خرید یا تعمیر مبلمان خود باشند حال اگر به دنبال تعمیرات مبل هستند باید از محاسبه هزینه تعمیرات مبل اطلاعات کافی داشته باشند .

بهرحال برای هر وسیله ای مشکل و خرابی پیش می آید. تعمیرات مبل می تواند مشکلات پیش آمده برای مبلمان یک خانه را رفع کند و دوباره مبل را زیبا و قابل استفاده کند.

هزینه تعمیرات مبل چگونه محاسبه می شود؟

این که هزینه تعمیر کردن مبل چگونه محاسبه می شود به عوامل متعددی بستگی دارد که باعث می شود هزینه ها با هم تفاوت داشته باشند.

این عوامل در کنار هم هزینه کلی را شکل می دهند. در زیر به این عوامل پرداخته شده است و شما می توانید به خوبی درک کنید که هزینه چگونه محاسبه می شود.

۱٫مواد بکار گرفته شده برای تعمیر:

این که فرد تعمیرکننده مبل، از چه موادی برای تعمیر مبل شما استفاده کند در محاسبه هزینه تعمیرات مبل بسیار مهم است.

اگر فرد تعمیر کننده از مواد و اجناس گران تر برای تعمیر استفاده کند مطمئنا هزینه شما هم بالاتر خواهد رفت.  این موضوعی بسیار واضح است. بنابراین حتما در فاکتور هزینه ها نگاه کنید و ببینید که چه موادی برای تعمیرات مبل شما استفاده شده است.

مزایا و معایب مبل چرم

برای مثال هر چقدر که پارچه که برای مبل استفاده شود گران تر باشد، هزینه تعمیرات هم بالاتر خواهد رفت.

۲٫مدت زمان صرف شده برای تعمیر:

مانند تعمیر هر وسیله دیگر، هر چقدر که زمان بیشتری برای تعمیر یک مبل صرف شود هزینه آن هم بالاتر خواهد بود. هر چقدر که یک تعمیرکار برای درست کردن مبل شما وقت بگذارد به همان اندازه هم مواد بیشتری مصرف خواهد کرد و هم دستمزدش بیشتر می شود و طبیعی است که هزینه تعمیرات مبل بالاتر برود.

بنابراین در هنگامی که تعمیرکارن مشغول کار هستند سعی کنید فضا را به گونه ای برایشان مهیا کنید که کارشان هر چه زودتر تمام شود. البته گاهی اوقات، مبل ها برای تعمیر از خانه خارج و به محل تعمیرات برده می شوند.

۳٫دستمزد تعمیرکار:

اگر به مکانیکی رفته باشید، حتما شنیده اید که ابتدا هزینه ماده مصرف شده(مانند روغن یا فیلتر یا هر چیز دیگر) را به شما می گوید و سپس میزان دستمزد خود را به شما خواهد گفت و در نهایت قیمت کلی را به شما خواهد داد.

تعمیرات مبل هم به همین شکل است. یعنی تعمیرکار علاوه بر هزینه مواد مصرفی، دستمزد خود را نیز از شما می گیرد. این که دستمزد تعمیرکار چقدر باشد می تواند به عوامل متعددی مانند نوع شرکت، ساعات مصرف شده برای تعمیر، زحمت کشیده شده برای تعمیر و انصاف خود تعمیرکار برگردد.

برای مثال هر چقدر که ظرافت مورد نیاز برای پرداخت و صیقل مبل بیشتر باشد، تعمیرکار هم هزینه بیشتری خواهد گرفت چون زحمت بیشتری کشیده است و هر چقدر تعداد مبل های بیشتری را برای شما تعمیر کند، دستمزد بیشتری از شما خواهد گرفت.

نحوه تشخیص کلاف خوب مبل

گاهی اوقات هزینه رفت و آمد(ایاب و ذهاب) بر عهده خود تعمیرکار است و گاهی اوقات هم بر عهده خود مشتری. این مسائل به شرکت و موسسه تعمیرکننده بستگی دارد.

۴٫نوع مبل:

برخی مبل ها هزینه تعمیرشان از بقیه بیشتر است چون هم ظریف تر هستند و هم برند معتبرتری دارند. هر چقدر که مبلی ظریف تر و مطرح تر باشد هزینه تعمیرش هم بالاتر خواهد رفت. ظرافت از برند مبل هم مهم تر است چون کار تعمیر را طولانی تر می کند. پس بنابراین نوع مبل نیز در محاسبه هزینه تعمیرات مبل تاثیر دارد و باید آنر را در نظر گرفت. ب

برای مثال، مبل های راحتی از مبل های کلاسیک و سلطنتی ارزان تر هستند و بنابراین هزینه تعمیرات آنها نیز کمتر است. مبل های سلطنتی به دلیل لمسه کاری و نیز پارچه مبلی گران تر ، هزینه معاملاتی بالاتری دارند.

۵٫شتاب شما:

هر چقدر که شما برای تعمیر مبلتان بیشتر عجله داشته باشید ، باید پول بیشتری هم خرج کنید. برخی از مشتریان، عجله دارند که هر چه زودتر مبلشان تعمیر شود و قبول می کنند هزینه بیشتری پرداخت کنند.

بنابراین یکی دیگر از عواملی که تعیین کننده هزینه تعمیرات مبل شما است میزان عجله ای است که شما برای آن دارید.هر چقدر که تعمیر مبل سریع تری بخواهید هزینه تعمیارت مبل هم برایتان بیشتر خواهد بود.

نتیجه گیری

بسیار طبیعی است که مبل خانه ، اداره یا جای دیگر نیاز به تعمیر داشته داشته باشد. ممکن است جلای مبل کم شده باشد، ممکن است پارچه آن پاره یا خراب شده باشد، ممکن است دسته ها یا پایه های آن آسیب دیده باشند و موارد دیگر.

نکات مهم برای نگهداری مبل راحتی

برای تعمیر مبل مانند هر وسیله دیگر در خانه شما نیاز به تعمیرکار دارد و باید برای آن هزینه کنید.شاید برای موارد ساده و بسیار جزئی بتوانید خود اقدام به تعمیر و بازسازی کنید اما اگر مبل تعمیر جدی بخواهد حتما باید به تعمیرکار مراجعه کنید.

این که هزینه تعمیرات مبل برای شما چقدر باشد به عواملی مختلفی بستگی دارد که می توان به مواد استفاده شده برای تعمیر، مدت زمان تعمیر ، دستمزد تعمیرکار، نوع مبل و میزان عجله شما برای تعمیر مبل اشاره کرد. هر چقدر که مواد استفده شده برای تعمیر گران تر، مدت زمان تعمیر بیشتر، دستمزد تعمیرکار بالاتر ، نوع مبل بهتر و عجله شما بیشتر باشد، پس هزینه تعمیرات مبل شما هم بیشتر خواهد بود و شما هزینه بیشتری را برای تعمیر مبل خود خواهید پرداخت.

مبل بهنام

تعمیر مبل بهنام سالهای زیادی است که با ارائه انواع تعمیرات مبل در خدمت شماست. شما می توانید با اعتماد کامل به تعمیرکاران حرفه ای بهنام، از تعمیر مبل خود مطمئن باشید و نیز کمترین هزینه را بپردازید. خدمات شرکت بهنام در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد و پشتیبانی این مجموعه نیز به نحوی عالی از شما صورت می گیرد.

مبل بهنام انواع مبل ها را برای شما تعمیر می کند و شما خیالتان از بابت داشتن مبلی عالی و دوباره سالم راحت خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp