هزینه مبل شویی چقدر است

هزینه مبل شویی چقدر است

امروزه مبل یکی از ضروریات هر خانه است و در خانه های آپارتمانی با مساحت نه چندان زیاد نمی توان بدون مبل زندگی  کرد. یک مبل زیبا می تواند خانه را بسیار زیبا کند و به آن جلوه بدهد.برای همین است که باید در هنگام خرید مبل چشمان خود را باز کرد، به موقع آن را تعمیر و نوسازی کرد و به خوبی از آن مراقبت کرد و آن را تمیز نمود. تمیزی مبل باعث می شود تا چهره خانه هم زیباتر بشود. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است که هزینه مبل شویی چقدر است.

چرا تمیز کردن مبل اهمیت دارد

تمیز کردن مبل از چند لحاظ اهمیت دارد. در زیر به دلایل مهم بودن تمیز کردن مبل اشاره شده است:

۱٫زیباتر شدن چهره مبل:

زمانی که یک مبل کثیف باشد، از جلوه و زیبایی آن کاسته می شود و دیگر آن درخشندگی همیشگی را نخواهد داشت.با تمیز کردن مبل دوباره آن را مانند روزهای اول زیبا و چشم نواز خواهید کرد.

۲٫زیباتر شدن چهره خانه:

یکی از وسایل مهم خانه مبل ها است. اگر مبل ها کثیف باشند مسلما ظاهر خانه هم ناخوشایند خواهد بود. هیچ کس دوست ندارد خانه اش کثیف دیده شود. بنابراین باید مبل ها را هر از چند گاهی به درستی تمیز کرد تا ظاهر خانه هم نو و زیبا شود.

۳٫عمر بیشتر مبل:

کثیفی و گردو غبار بدون شک برای مبل ضرر دارد. اگر این کثیفی ها به موقع از روی مبل ها برداشته نشوند و مبل ها تمیز نشوند مسلما بافت مبل های خانه شما اسیب می بیند. به این ترتیب از عمر مبل شما کاسته می شود و هزینه شما بالاتر می رود.

مبل ال چیست و چه کاربردی دارد؟

همان گونه که دیدید تمیز کردن مبلمان خانه دارای اهمیت است و به همین دلیل باید نسبت به آن توجه کرد. یکی از راه های تمیز کردن مبل، مبل شویی است. در زیر به هزینه مبل شویی پرداخته شده است.

هزینه مبل شویی چقدر است؟

مبل شویی یعنی این که شما مبل خود را با محلول های مخصوص و با روش مناسب شستشو دهید. این کار بر خلاف آن چیزی که خیلی ها فکر می کنند کار راحت و آسانی نیست و نیاز به تجربه و آگاهی دارد. افراد زیادی بوده اند که خودسرانه اقدام به شستشوی مبل خود کرده اند و به آن آسیب زده اند. برای شستشوی مناسب مبل خود شما باید به نکات مختلفی توجه کنید.

مجموعه ها و شرکت های زیادی وجود دارند که کار مبل شویی را انجام می دهند و شما می توانید کار خود را به آنها بسپارید. این که هزینه مبل شویی چقدر باشد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:

۱٫جنس و نوع مبل :

این که نوع مبل شما چه باشد روی هزینه مبل شویی تاثیر دارد. مبل هایی که شستشوی آنها باید با احتیاط بیشتری انجام شود و در نتیجه زمان بیشتری می طلبد هزینه بیشتری خواهند داشت. همه مبل های پارچه ای قابل شستشو هستند. این که جنس این پارچه ها چگونه است اهمیت زیادی برای شستشو دارد و افرادی که در کار شستشوی مبل هستند به خوبی به این نکته توجه می کنند. مبل های چرمی نیز با روش های مخصوص خودشان شستشو داده می شوند و تمیز می شوند.

انتخاب بهترین ماده شوینده برای تمیز کاری مبل

۲٫مواد استفاده شده در شستشوی مبل:

هر چقدر که برای شستشوی یک مبل از مواد گران تری استفاده شود مسلما هزینه مبل شویی هم بیشتر خواهد بود. هر مبلی برای شستشو نیاز به مواد خاص خودش را دارد.برای مثال اگر برای برخی از مبل ها از بعضی مواد استفاده کنید به آن آسیب خواهید زد.

۳٫شرکت خدمات رسان:

شرکت های مختلف، قیمت های مختلفی را برای خدمات خود ارائه می دهند. برخی شرکت ها ممکن است برای شستشوی مبل شما قیمت بالاتری بخواهند و برخی دیگر قیمت پایین تری بخواهند. در زمان انتخاب یک مجموعه برای شستشوی مبلتان حتما از کیفیت و قیمت آنها سوال کنید. این دو مقوله را با هم در نظر بگیرید تا گزینه مناسبی را برای تمیزی مبلمان خود انتخاب نمایید. البته به طور کلی قیمت ها توسط اتحادیه ها مشخص می شوند اما بهرحال باز هم قیمت ها ممکن است با هم متفاوت باشند.

۴٫تعداد مبل :

هر چقدر که تعداد مبل های شما بیشتر باشد، در نتیجه هزینه شستشوی شما بیشتر خواهد بود. بیشتر مبل ها را در همان منزل می توان شستشو داد و تمیز کرد.

۵٫زمان شستشوی مبل:

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه مبل شویی ، زمان شستشوی مبل شما است. اگر شما در عید که زمان شلوغی است و کارها زیادتر است، مطمئنا مجبور خواهید شد تا هزینه شستشوی مبل بیشتری پرداخت کنید. سعی کنید در زمان های شلوغ برای این کار اقدام نکنید و در زمان های خلوت اقدام به تمیزی و شستشوی مبل خود کنید تا هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

نحوه چیدمان مبل راحتی ال

نتیجه گیری

شستسوی مبل از اهمیت زیادی برخوردار است چون باعث می شود که ظاهر مبل شما زیباتر شود، ظاهر خانه شما هم زیباتر شود و نیز دوام و عمر مبل شما را بیشتر خواهد کرد. هزینه شستشوی مبل شما به عوامل مختلفی از جمله زمان شستشوی مبل، تعداد مبل، شرکت انجام دهنده شستشوی مبل، مواد استفاده شده  در شستشوی مبل و جنس مبل شما بستگی دارد. هر چقدر که مواد شستشوی مبل گران تر باشد، تعداد مبل ها بیشتر باشد، جنس مبل شما خاص تر باشد و  زمان شلوغ تری برای شستشو انتخاب شده باشد(مانند عید نوروز) هزینه شستشوی مبل شما بیشتر خواهد بود.

مبل بهنام

مجموعه بهنام که سالهاست در زمین تعمیر و نوسازی مبل فعالیت می کند. علاوه بر تعمیر مبل ، مجموعه بهنام به خوبی کار شستشوی مبل شما را نیز انجام می دهد و این کار را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه انجام خواهد داد. شما می توانید برای شستشوی مبل خود با این مجموعه تماس بگیرید تا افراد متخصص به منزل شما بیایند و با روش هایی عالی و مدرن به شستشوی مبل شما بپردازند. مطمئن باشید که هزینه شستشوی مبل شما توسط مجموعه بهنام بسیار مقرون به صرفه است. بهنام بهترین خدمات را به شما عرضه می کند و رضایت شما را جلب خواهد کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp